onsdag 12 januari 2011

es ist kallt hier!

Hej hej!!

Det är onsdag morgon och jag har lite över :) Igår efter skolan följde julia med mig hem och sprang med mig :) sen gjorde vi i ordning oss och åt middag innan vi åkte tillbaka till skolan för att titta på en basketmatch. Julia är med i cheerteamet så hon måste gå på varenda en nästan..Hon är hur rolig som helst!! Vi pratar alltid om vad vi stör oss på med amerikanarna och hur typiskt amerikansk allt är och vad vi saknar hemma haha. Som saltlaktrits tillexempel, jag gav en påse till henne igår som jag hade kvar från när mamma skickade den, eftersom jag fick en ny av linn och ida :)

Sen när jag kom hem skulle jag försöka plugga lite historia men sen gav jag upp. Jag får förmodligen göra omprov på det här provet men det är inte så farligt.

Det är sviiinkallt på morgnarna nu!! Jag tror det var 4 Fahrenheit, så vad nu det blir, men kallt i alla fall. Igår när jag gick till skolan blev min sjal vit av frost när jag andades.. :S Chris ska skjutsa mig idag! haha :)

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar