tisdag 4 januari 2011

Snowboarding!

Heeej!

Vid lunch idag plockade kory upp mig från skolan och vi alla (förutom småpojkarna) åkte till Sunrise för att åka snowboard! Det är ett ganska stort skidområde som ligger ungefär 45 minuter bort. Vi köpte liftkort för en halvdag och jag lånade tallies bräda och kängor! Jag som sa att jag aldrig mer skulle åka bräda, men jag kände att det var behövligt eftersom hela familjen åker bräda och inte skidor! Det var huuuur kul som helst!! Det gick bättre än vad jag trodde. Dels för att det bara var sittliftar så jag behövde aldrig bråka med ankarliften som inte tycker om mig särskilt mycket! Jag ramlade inte så mycket som jag gjorde i sälen (haha kan inte sluta tänka på våra kroppar, hur döda dom var), men jag gjorde två enorma vurpor! jag dök på mage båda gångerna och har lite smått jätte ont i nacen, huvudet och revbenen nu! haha..
Chris ska "adjust" mig (vad det nu betyder?) så det ska nog hjälpa. Jag hoppas jag kan komma ur sängen imorgon för att gå till skolan.. vi får se!

Det var jättefint där uppe!! jag ska försöka lägga till en bild i det här inlägget men jag misslyckas alltiiiiid!! :(


Ha det gött folket! Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar