måndag 3 januari 2011

100 inlägg!

Hej!!

Detta är mitt hundrade inlägg ifall ni vill veta!
Här kommer det jag skulle lagt upp igår morse men internet funkade inte så jag fick vänta:

Hej hej!
Jag har precis hjälpt Kory göra bröd. Haha. Det räknas knappt som hembakat, det är en breadmaker hon fick i julklapp som gör brödet av sig självt. Man häller alla ingredienser i maskinen och trycker på ”start”, så blandar den, jäser, och gräddar degen sig själv. Mycket smidigt! Alla pojkar springer omkring i små skjortor och slippsar och väntar på att få håret kammat. Nu efter jul ska vi gå till kyrkan vid ett istället för elva. Man turas om, alla får inte plats i kyrkan samtidigt.

Vi har ätit nudlar till lunch :) Nu ska jag gå och kissa och sen måste vi åka!
Hejsvejs!


Nu är det måndag morgon och jag ska till skolan igen! Jag borde tycka att det ska bli kul men jag vet inte riktigt om jag är redo än.. det gick så himla fort! Jag hann inte göra särskilt mycket. Jag hade velat pyssla lite mer, scrapbooka och så vilket jag inte har börjat med än. Men jag tror jag och kory ska börja till helgen. Imorgon ska vi kanske åka upp till sunrise och åka snowboard! haha. jag som sa att jag aldrig mer skulle prova! Men men .. Eftersom hela familjen åker bräda så tänkte jag att det kanske är roligast så!

Jag har ätit havregrynsgröt och ett ägg till frukost precis och jag behöver nog skynda mig lite att göra mig klar. Colton och hans syster plockar upp mig 7.10 (för vem vill inte vara i skolan 20 minuter för tidigt?!).

Igår åt vi middag vid fem, efter kyrkan. Vi åt det nygjorda brödet som blev hur gott som helst, och kyckling och pasta-soppa! Muuuummmmma! Sen vid halv åtta eller något så stoppade kory in cookies i ugnen så det blev som en liten kvällsmat.Med mjölk till såklart!

Jag har nya ämnen nu, spanska, engelska och historia (och sen show biz). Jag är rädd att jag kommer få läxor :( jag har blivit lite bortskämd med att inte ha mycket i skolan.. Men det ska bli kul med spanskan iaf. Och engelskan har jag med julia och historian tror jag lizzy har också. Nu måååste jag kila!! Ha det bra gott folk!!

PUSS OCH KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar