söndag 23 januari 2011

Nu var det allt längesen!

Hej!!

Nu var det allt för länge sen jag skrev något, jag vet. Men det har inte hänt så mkt.. Jag har varit lite sjuk i veckan men det börjar äntligen bli bättre och jag tror matlusten är på väg tillbaka :)Så jag har bara vart hemma i helgen, sett på filmer och vi hade gamenight igår med familjen :)

jag längtar jättemkt till våren till allt kul som kommer men jag ska försöka ta vara på tiden nu med. Jag ska åka skidor med skiclub på tisdag, det ska bli huur kul som helst!! Sen på onsdag ska jag på någon körfestival grej, haha jag vet inte ens vad det är!

Mormor skickade två hårband som var jättefina, och dom luktade mormor och morfar när jag öppnade dom! Fy vad jag saknar er!!!! Jag pratade med mamma och pappa igår och det verkar som att jag kommer hinna hem innan studenten :) det känns kul faktiskt, så jag hinner gratta alla!

Mitt rum är hur stökigt som helst sen mina kläder jag beställde kom. jag har kartonger och plast och papper över hela golvet. Och nya kläder i garderoben!! Jag beställde 3 par skor, ett par tofflor, två tunikor/klänningar, 5 toppar, två västkoftor, en kjol, ett skärp, solbrillor, diadem och andra hårblommor, smycken! Allt för 330 dollar!! jag älskar att det är så billigt!! :)

Kory ska till Las Vegas nästa helg! lite avundsjuk är jag allt men jag ska ju dit med familjen sen när dom kommer :) Jag tror jag ska åka med cami, tierra, cassandra och en tjej till till någon brottningsturnerning den helgen, vi ska sova på hotell och göra annat också hoppas jag :)

Igår vid middagen skrattade vi så vi höll på och dö! Vi satt och gjorde funnyfaces, och jag översatte alla dom här roliga sakerna när man säger " mamma säger att jag äter för mkt glass, men det tycker jag är gott" eller hur den nu går. Barnen och kory och chris skrattade hur mkt som helst, och sen visade kory en och jag trodde jag skulle dö! hhahhahaha. Jag får visa er den när jag kommer hem, påminn mig :)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer.. Så hej då med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar