söndag 23 maj 2010

min egna födelsedag


Tjoheej!

Nu är det sängdags efter en lång men alldeles förträffligt trevlig dag! Min älskade familj väckte mig med en inslagen digitalkamera men utan frukost på sängen. Ni är förlåtna men jag undrar fortfarande varför detta kom sig.

Jag har haft släktkalas idag med finfrämmat från Strömstad och de vanliga släktkalas medlemmarna (mamma, pappa, Victor, mormor, morfar, Halott, Niklas, Sofie, Marcus, Ninni och familjen Svedberg som förövrigt hade med sig en lite voffsing idag som till och med jag tyckte var söt)! Det bjöds på oslagbara moussetårtor a la mamma och en hel del små presenter. Smycken och pengar vann överlägset, vilket jag hade hoppats på! Dessutom fick jag min första dollar (de ser ut som monopolpengar men jag litar på att de är användbara). Det var väldigt kul att träffa Nadja idag! Det blir inte så ofta direkt. Förresten fick jag världens mysigaste present av henne, håll i er: En heldag på Quality Spa i Strömstad i sommar! <3

Efter detta fantastiska kalas i alla fall så spenderade jag ett antal timmar på altanen och ett antal timmar på rummet med mina små underbaringar till presenter!

Kvällen avslutades med moussetårta a la mamma till kvällsmat! Det kan hända (ganska stor sannorlikhet) att även detta står på frukostmenyn imorgon.. vi får se!

Nu orkar jag inte skriva fler ord men jag har haft en underbar dag i alla fall! TUSEN MILJONER TACK till alla godingar som gjorde min dag!

Puss puss lingon puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar