fredag 28 maj 2010

den fantastiska ambassaden

Hej!

Nu har vi äntligen lyckats boka tid på ambassaden för min intervju. Det var inte som att skriva i en minavännerbok ska ni veta! Det tog sjukligt lång tid och ett och annat vredesutbrott både från min och mammas sida. Den sjuttonde juni bär det av till Stockholm för ett försök att skaffa visum. Jag hoppas på att det kommer gå bättre än vad det gjorde för Astrid. Jag undrar om de kan svenska eller om de bara pratar engelska? I så fall är jag jättenervös för att åka dit. Det känns som att de är lite viktiga där inne och egentligen inte vill att jag kommer dit. Det är förmodligen därför de har gjort världens längsta labyrint för att ens kunna få boka tid. Om du är sugen på att följa med är du hjärtligt välkommen! Jag tror att det kommer att bli en fantastiskt trevlig dag!

På tal om ingenting så ska jag och Astrid vara konferencierer på körkonserten på tisdag! Detta kan då bli en upplevelse i sig :) Men Asterix sa att hon skulle skriva manus idag så jag har något att bara läsa. Det innebär förmodligen att det kommer bli ett manus med ett stort stycke rim och en hel del oväntade och fantastiska kommentarer. Jag ser fram emot att ta del av detta ska du veta!

Ha det gött kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar