fredag 23 juli 2010

loppis

Hej!

Idag regnar det något alldeles förfärligt mycket igen! Jag hade tänkt cykla in till stan och strosa runt men icke sa nicke! Jag måste dock in till stan på något sätt efter min kära vän Michaela ska ha sin 18-års fest på måndag och jag vet inte vad jag ska ha på mig och sedan är jag inte riktigt klar med presenten än.. (jag tänker inte säga vad jag håller på med för det kan ju bli lite tråkigt om hon får reda på det).

Jag var med mina kusiner i deras kusiners sommarstuga för ett par dagar sedan. Det var en jättemysig och liten stuga utanför skövde. Agnetha som bor där köper allt på loppis och alla glas är udda och möblerna är hur charmiga som helst! Vi åkte med henne till en loppis efter lunchen en dag och fy vad kul det var. Jag köpte ett par converse för 20 kronor (: Dom var gröna på insidan och cerisa på utsidan! Sofie tyckte dom var jättefula och jag har inte riktigt bestämt mig än.. jag är rätt så lätt påverkad så jag ska fråga Sandén sen vad hon tycker..

Mamma och pappa åkte till Tyskland idag för att köpa klinkers (och en och annan öl kan jag tänka mig), så jag och min bror är ensamma kvar på lärkvägen. Sofie kommer hit och sover sen och äter kvällsmat. Jag har dessutom lovat henne min special frukost! Den är inte att leka med må ni tro! Jag har precis bakat igen också.. hihi.. jag har gjort en kaka som heter chocolate chip cookie dough cheesecake bars. Fint namn tycker jag och oj vad lång tid den tog att göra! Hela min dag är nästan borta! Sofie och jag ska mumsa på den ikväll!

Ne, nu får jag nog ta och göra något vettigt.. duscha kanske :P Vi höres och synes vänner!

Hejdå!

2 kommentarer: