tisdag 15 mars 2011

wicked awesome.

Hej igen!!

Idag har vi varit i boston hela dagen!! jag alskar den har staden!! Hur fint som helst och ganska gammaldags stil som london ungefar :) vi har varit pa lite sightseeing, sett en kyrka, freedom trail bland annat.. Och sen fick vi lite tid till shopping! Jag hittade en kjol och en topp och en klanning pa urban outfitters :) och en "track jacket" fran Harvard :) Vi at soppa pa ett cafe till lunch. det lag inuti en bokhandel och det var hur mysigt som helst! :) Sen till middag at vi pizza pa ett stalle som jag inte kommer ihag vad det hette men gott var det i alla fall. Nu ska jag strax lagga mig, vi har en curfew vid 11.

Forresten sa tog vi en trip till EFs huvudkontor ocksa och jag traffade fernanda, mamma. jag tog ett kort pa henne som du kan fa se. haha. hon var glad att hora att vi ar pa samma flyg! Ah, jag vill flytta till boston nu. haha. Hm jag har nog angrat mig imorgon efter manhattan. :)

ha det gott saknade sverige!! <3

ps. har sager man att saker ar wicked awesome nar nagat ar gryyyymt bra! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar