måndag 14 mars 2011

Boston!!

Hej Folk!

Hemskt langesen nu jag vet. men sa blir det ibland. haha. just nu sitter jag pa hotellrummet i boston :) Jag delar rum med tre asiatiska sma tjejer. haha, dom ar lika gamla som mig men pytte sma, som mai ungefar mamma ;) Igarkvall akte jag med jeff och ashley ner till phoenix. Francie hittade en annan vardfamilj som kunde skjutsa mig till flygplatsen pa morgonen idag. Det var en intressant upplevelse ma jag saga. haha. 5 hundar, tre katter och mamman var lite smatt galen! hon tjatade i sakert tjugo minuter pa kvallen med jeff och ashley om hennes hundar och dom ville bara hem och sova..

Precis innan vi akte igarkvall sa pratade jag med deb och frank och dom fragade vad jag skulle gora nar jag kommer till flygplatsen i boston. Jag bara stirrade pa honom '' I have nooo idea" !! jag hade inte tankt pa det ens!! Jag fick lite smatt panik... fast jag hittade en adress till hotellet sa jag tankte att det ar val bara att ta en taxi. men nar vi kom till phoenix sa den andra vardmamman (den galna som forresten har en japansk utbytesstudent pa samma trip) att det fanns folk dar som skulle ta emot oss. Tuuuur. haha. sa jag kunde sova ett par timmar den natten. 4.30 akte vi till flygplatsen och dar traffade jag fler asiater, en norrman och en svensk kille som heter alrik. flygresan gick bra och vi mellanlandade i cleveland, ohio. dar at vi lunch, jag at pasta och kottbullar :) mmmm! haha. sen eftersom det ar tre timmats tidsskillnad sa blev det en valdigt tidig middag for oss. hela gruppen akte tillsammans till Fanhuel (stavning? dar det fanns massa matstallen) vi fick en kunpong som gallde en valfri middag pa vilket stalle som helst dar inne. Jag hittade tva norska tjejer som jag umgicks med och vi skyndade oss och sprang in till urban outfitters innan vi at :) jag hittade en liten klanning :) sen at vi iallafall soppa i en stor brodbulle :) Jag valde hummersoppa och den var huuuur god som helst :) haha det var ett par svarta killar som jobbade dar som nastan tvingade oss att ata dar och gav oss massa smakprover. men det var gott i alla fall!! :)

Sen tog vi bussen till hotellet och blev indelade i rum.. hm det ska nog ga bra :) dom pratar mest thailandska men men... en av tjejerna har ju en datorn :D LYCKA!!! vi tog nagra bilder med den sa jag ska forsoka lagga upp en nu.. :P

Nu ska jag nana tror jag om dom kan sluta kvittra pa sitt sprak. haga. Forresten sa ar boston en jattefin stad!! har skulle man ha hamnat!! imorgon ska vi pa sightseeing tror jag. :)

Ha det sa bra gott folk, det ska jag iaf!! Pusssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar