måndag 11 april 2011

Snostorm och sommar!

Hej hej!

Jag sitter hemma hos grannen (inte kira, en annan). Valdigt bussigt att lana ut sin datorn till en klantig utbytesstudent. Fy jag ar fortfarande hur irriterad som helst pa att jag gjorde sonder min!!! :( Hm. Vi hade tracktraning idag saklart efter skolan igen och idag sprang vi 800+700+600+400 meter. Sen ovade vi pa "strides". Det var hur varmt och skont som helst ute idag! Det kandes som sommar och man kunde till och med ha legat ute och solat. Och det sjuka ar att det snoade hela lordagen och var svinkallt, smallte bort under sondagen och delvis idag och sen blev eftermiddagen en alldeles underbar sommardag! Jag kom hem och ar tacosoppa till middag innan jag duschade och tog pa mig mina alskade mysklader. haha. jag har nog aldrig nagonsing anvant pyjamasar sa mkt som det har aret. Har kan man aka och handla i pyjamas om man vill :) Det har hant att nagan har kommit till skolan i pyjamas, inte jag dock, forutom pa pyjama day!

Nu planeras det for prom! Jag kommer formodligen lana Camille Hawkins orange klanning men det kan handa att det strular lite for Brooke ska anvanda den ocksa sa vi far hoppas det inte krockar. Temat ar maskerad sa jag ska forsoka hitta en tjusig mask pa internet. Lincoln vill helst ha en san som dom har i fantomen pa operan... hm. dom ska ju helst matcha sa jag vet inte riktigt om jag vill det.. vi far se!

Det var allt for idag tror jag! Ha det sa bra!! (:

1 kommentar:

  1. Tacosoppa? :) det var en otippad kombination! <3

    SvaraRadera