lördag 9 april 2011

Misslyckade kakor. thanks juls!

Hej hej!!

Jag vet att det var langesen, okej? haha. Jag har annat for mig an att sitta vid datorn.. Hm nu ska vi se vad som har hant.. Jag hade ett track meet igar i Safford 4 timmar bort och vi kom inte hem forran 1 pa natten. Jag sprang 1600 m och 3200 m och det gick hyfsat bra :) 3200 m sprang vi nar det var morkt och vadret hade kallnat lite sa det var tur for pa dagen var det glodhett! Jag hangde med Lexi hela dagen, coach Ricedorff's dotter sa vi fick aka med i bilen fram och tillbaka istallet for i den hemska amerikanske skolbussen!! Det roligaste med track ar allt runt omkring sjalva springandet.. haha. Vi at pa denny's pa vagen hem och skrattade tills jag holl pa att do. haha vi var hur trotta som helst...

Jag vaknade saklart vid 7 bara for att jag kunde ha sovit ut.. sa jag gick upp och at frukost , och sen akte jag hem till lizzy, eller snarare hennes mamma. lizzy var inte hemma men jag hangde dar och ovade pa en sang som jag ska sjunga i kyrkan imorgon.

Sen akte jag hem till Tierra, jag och julia ar har och vi tittade precis pa filmen Up. Lite rolig. Nu har vi atit kakor (INTE goda, Julia hallde i massa mjol sa dom smakar mest som misslyckade scones med chocolatechips i) och ska snart ata nagot till middag.

Forresten sa vet jag att jag far ga pa prom nu i alla fall! Lincoln fragade mig haromdagen. det hade vart sorgligt attt ha fatt ga till alla dom andra tre men inte prom. hihi men nu blir det ju inte sa!

Ha det bra folk, nu ar det bara 2 manader kvar!

PUSSSSSSSSSSS!

1 kommentar:

  1. Kan verkligen inte med att ljuga om att jag inte är avis.;P Du verkar ha det grymmebra där borta! Läser ofta. Ta vara på tiden, här hemma står allt stilla, bara så att du vet...;) Kram

    SvaraRadera