tisdag 8 februari 2011

Lasagna!

Hej hej!!

Jag kom nyss tillbaka från en springrunda och har duschat. Kory gör lasagn! Min absoluta favoritmat av hennes!! Hon har keso och zuccini i den :D Sjuuuukt gott! Hoppas den är klar snart! haha.

Track började idag (friidrott) men det var bara ett möte. Jag funderar på att springa 1600 m eller 3200 m, men jag har inte bestämt mig än.. Dom är väldigt seriösa så jag lär få slita ordentligt!! Vi får se :) Julia ska springa 200 m men det är verkligen inte min grej.

Vi postade en låda till Jerem igår, jag och familjen. Vi skickade slimjims, chips, godis, kakor som såg ut som hjärtan. Hela lådan var i alla hjärtans dag-tema. Vi ville passa på innan han åker vidare från Utah till Slovakien eftersom det är aningen billigare.


Jag fick kryddor på posten igår till mammas köttbullar så det ska vi nog se till att göra snart :) Nu ska jag gå upp och se om maten är klar :) Oj just det jag ska nog städa mitt rum också!

Ha det bra!! :)

2 kommentarer:

  1. Du samlar väl på dej lite nya recept som du kan laga åt oss när du kommer hem? Puss!!

    SvaraRadera
  2. men blogga meeeeer! haha jag älskar att läsa dina inlägg, jättespännande :D

    SvaraRadera