måndag 14 februari 2011

Happy Valentine's Day!

Hej!

Jag äter frukost samtidigt som jag chattar med mamma :) Helgen har varit jätte kul :D Fredag sov jag över hos Julia och vi åt subway, lekte med tierra, tjötade och precis innan vi gick och la oss skrev vi en lista på vad vi måste göra innan vi åker hem. Bland annat avklarade vi att dricka en 44 oz läsk var! haha. dr pepper med vanilla blev det! Sen på lördagen åkte vi till izaak och eli's basketbollmatch. När jag kom hem hängde jag lite hemma bara innan jag och julia och tierra åkte till kmart och köpte alla hjärtans dag presenter, åkte och köpte kina mat, hem till tierra och åt maten. Sen bakade vi cupcakes och såg på film och sov över där. Söndag var det kyrka och sen var vi hemma hela familjen. Vi hade en jättemysig dag, alla var på bra humör och vi skrattade hur mycket som helst! Fy vilken go värdfamilj jag har! :)

Jag har gjort iording en fotokollageram till familjen med bilder på oss och sen ska dom få choklad och ett kort!

Puss och kram på alla hjärtans dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar