tisdag 31 maj 2011

hejdååå :(

Hej hej!!

Nu ligger jag i sängen på ett hotellrum nära grand canyon.. Jag lämnade show low igår efter lunch och sa hejdå till alla. det var nog den hemskaste dagen i mitt liv! På morgonen hade Rebecca Williams en hejdå frukost för mig hemma hos henne och då sa jag hejdå till alla mina kompisar :( Det var verkligen hur jobbigt som helst.. jag trodde aldrig att vi skulle bli så tighta.. men det är ju bra på ett sätt. Cami, Lizzy, Lincoln, Tierra, Julia och Tyrone var rena döden att säga hejdå till. Sen efter det åkte jag hem till Deb och där åt vi lunch och jag sa hejdå till hela släkten och familjen. HJÄLP!!! Jag grät floder och hade jätteont i magen :( Jag tog kort med alla och jag fick med mig några brev och kort så att jag kunde gråta lite mer.. :S Vi körde ett antal timmar i bilen, sorgliga timmar till hotellet där jag är nu. Imorse tittade vi på soluppgången och det var hur vackert som helst!! Sen hajkade vi ett par timmar och åt lunch och nu slappar vi bara lite.

Sjukt att året gick så fort och att jag inte är kvar i show low längre.. Jag kommer sakna dom enormt men det ska bli kul att träffa er alla där hemma igen :D

Pusssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar