lördag 12 juni 2010

skolavslutning

Hej!

Igår var skolavslutning och sista dagen med klassen! Vi sjöng två körlåtar och spelade ett par låtar från konserten i tordags. Vi fick alltså vara med på alla avslutningar så efter sista var vi rätt trötta. Men efteråt fick vi smörgås tårta, vilket jag inte gillar men jag pillade i mig ett par tuggor ändå! Sen bjöd jag och zettis på kladdkaka eftersom att vi bådar slutar klassen för att bege oss låångt borta. Sen byggde vi en kramring! Mycket mysigt måste jag säga men då fällde jag min första tår! Jag vet inte hur det kom sig egentligen men det bara blev så. För jag har egentligen inte fattat att jag ska åka än. Jag sa att jag trodde att jag skulle fatta det dagen efter skolavslutningen (idag) men det har jag inte riktigt gjort.. det kommer la!

Sen åt vi på Italia på kvällen med nästan alla i klassen. Det var hur mysigt som helst! Det är lite tråkigt att det alltid är som roligast i slutet och att man inte kommer på det tidigare! När jag sprang iväg till toaletten så hade de lagt en present på min plats när jag kom tillbaka. Det var en sådan där kompisbok som man hade när man var liten! Den var rosa och med topmodel-dockor på! Sofia som jag är barnvakt åt ibland hade blivit helt till sig om hon var där! Hon har massa grejer med dom dockorna på.. Klassen hade i alla fall fyllt i den och klistrat in små foton på dom själva! Hur gulligt som helst hade dom gjort! TACK sååå mycket om ni läser detta, jag blev verkligen glad!

Som om inte det räckte hade Ville gjort ett jätte fint rim, Louise en lång och supergullig dikt och Jenny hade gjort en sångtext! (Jag hade skrivit i ett sms att dom skulle ta med ett rim, men jag trodde inte att dom skulle göra det, jag skrev det mest för kul). Cornelia och Sandra improviserade (eller vad säger ni?) den roligaste dikt jag någonsin har hört! Den finns filmad så jag ska försöka få tag på den en dag! Ida och Linn gjorde ett fint försök med ett rim på atlanten och elefanten.. haha, kommer inte riktigt ihåg hur det var men! Underbar kväll i alla fall med UNDERBARA människor! <3

Mitt godissförbud tog slut igår så jag sprang in på All-video och köpte godis för 4 kronor! (Just nu tuggar jag på en godis som jag hittade på Victors rum). Sen åkte jag hem och nanade lääääänge och väl!

Ha det gööött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar